Bratislava
17. marca (TASR) - S cieľom ochrániť zdravie zamestnancov v prevádzke,
ako aj obyvateľov miest a obcí Slovenská pošta pristupuje k pozastaveniu
komerčných služieb. Od stredy (18. 3.) až do odvolania bude zastavený
predaj produktov a poskytovanie vybraných služieb Poštovej banky,
Poštovej poisťovne, Tiposu, telekomunikačného operátora 4ka,
spoločnosti Ticketportal, pozastaví aj predaj produktov ponúkaných
v PostShopoch.
Slovenská pošta vyzvala svojich zákazníkov o presun, respektíve
pozastavenie objednávok distribúcie letákov. K dnešnému dňu je podaj
a distribúcia letákov plošne zastavená. Pracovníci pošty až do odvolania
nebudú prijímať objednávky distribúcie letákov a zároveň ich nebudú ani
doručovať.
"Zapísaným zásielkam uloženým na pobočkách pôšt, ku ktorým patria
doporučené zásielky, úradné zásielky a poistené listy, predlžujeme
odbernú lehotu. Odberná lehota všetkých spomínaných typov zásielok je
predĺžená až o 14 dní. Napríklad, v prípade štandardných doporučených
zásielok bude mať zákazník čas na vyzdvihnutie zásielky až 32 dní to
znamená štandardných 18 dní plus predĺžených 14 dní," uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Eva Rovenská.
Slovenská pošta aj naďalej neprijíma zásielky, ktoré chcú zákazníci
doručiť do rizikových oblastí Talianska. Obmedzenia v medzinárodnej
leteckej doprave pretrvávajú, keďže letecké spoločnosti predĺžili
embargo týkajúce sa Číny, Macaa a Hongkongu predbežne do 28. marca.
K Číne a Taliansku pribudlo v týchto dňoch aj Mongolsko, Kuvajt,
Džibutsko a Líbya, do ktorých nie je možné zásielky doručiť. Preto
Slovenská pošta od dnešného dňa neprijíma od zákazníkov zásielky s
doručením do týchto krajín.